Klienci oczekują szybkiego odbierania połączeń. Chcą, żeby ich rozpoznać i pamiętać, o czym była poprzednia rozmowa, bez wielokrotnego przełączania. W zamian możesz liczyć na ich zadowolenie, większą sprzedaż i dobre recenzje! 3CX to pełnowymiarowe oprogramowanie call center z dynamicznymi kolejkami, raportami, tablicami i integracją z CRM. Możliwość zaprogramowania złożonych przepływów połączeń za pomocą narzędzia do przeciągania i upuszczania call flow designer. Ale nie tylko rozmowy: 3CX obejmuje live chat, WhatsApp, Facebook i SMSy, co sprawia, że otrzymujesz pełne rozwiązanie contact center.

Wrzuć tę rozmowę w kolejkę, żeby jej nie przegapić

  • Kolejki połączeń do pojedynczych osób lub grup.
  • Zaawansowane strategie kolejkowe, np. Round Robin i Hunt by 3s.
  • Agenci mogą odbierać połączenia w biurze lub zdalnie.
  • Opcja oddzwaniania w okresach dużego ruchu.
Kolejki połączeń do pojedynczych osób lub grup.

Nagrywanie rozmów i
szkolenie personelu

  • Nagrywanie rozmów dla celów prawnych i kontroli jakości.

  • Szkolenie agentów podczas rozmów na żywo dzięki funkcji Szepcz.

  • Wtrącaj się, aby przejąć kontrolę w razie potrzeby.
  • Odpowiedzi na zgłoszenia mogą być monitorowane centralnie.

Sprawdzaj poziom usług
za pomocą raportów

  • Sprawdzaj wydajność agentów za pomocą wbudowanych raportów.
  • Zobacz najdłuższy czas oczekiwania i przerwane połączenia.
  • Twórz raporty dotyczące SLA i statystyki połączeń zwrotnych.
  • Tablica rozdzielcza do kontroli kolejek w czasie rzeczywistym.
Mierz wydajność Call Center
Udostępnij obsłudze klienta komunikację przez chat, WhatsApp i SMS.

Nie tylko rozmowy: Live chat i komunikatory