Udostępnij swoim pracownikom z contact center narzędzia do lepszej obsługi klientów. Rozwiązanie contact center 3CX oszczędza czas pracownikom, gdyż pozwala szybciej rozwiązać problemy klientów! Klienci mogą kontaktować się przez WhatsApp, Facebook, SMSy i stronę internetową. Masz ochotę na zmianę? Oto 5 powodów, dlaczego warto to zrobić:

1. Prostsze zarządzanie rozmowami

  • Efektywne zarządzanie rozmowami za pomocą kolejek i IVR.
  • Twórz aplikacje głosowe do automatyzacji regularnych zadań.

  • Dostosowanie opcji menu do interaktywnej odpowiedzi głosowej.
  • Komunikaty o aktualnym miejscu w kolejce.
  • Opcja oddzwonienia. Nie zawieszaj rozmów w okresach wzmożonego ruchu.
Profesjonalne rozwiązanie do spotkań wideo

2. Daj klientom więcej możliwości kontaktu

Zintegrowany Live chat, WhatsApp & SMS.
  • Dodaj live chat do szybkiej komunikacji ze strony.

  • Możliwość dzwonienia ze strony za darmo.

  • Wysyłaj i odbieraj SMSy firmowe przez 3CX.

  • Pracownicy mogą odpowiadać na Twoje wiadomości WhatsApp i Facebook.

  • Możliwość przekazywania czatów innym pracownikom.

3. Integracja CRM i ERP ułatwia pracę

  • Integracja z Salesforce, Freshdesk, Zoho i innymi.

  • Dopasowanie ID rozmówcy do kontaktów w Microsoft 365 i bazach danych.

  • Click-to-Call. Uruchamianie połączeń bezpośrednio z aplikacji CRM.
  • Call pop-ups. Rozmowy są automatycznie przypisywane do konta klienta.

  • Dzienniki rozmów. Wszystkie rozmowy są rejestrowane w CRM.
Integracja CRM i ERP

4. Zaawansowane funkcje call center

Zaawansowane funkcje call center
  • Różne opcje kolejek – łączenie zależnie od kwalifikacji, round-robin.
  • Wyświetlanie statusu współpracowników w biurach zdalnych.
  • Szkolenie podczas rozmów na żywo za pomocą Słuchaj, szepcz i dołącz.

  • Menedżerowie kolejek mogą ręcznie logować i wylogowywać innych.
  • Rejestracja rozmów w celach szkoleniowych i nadzorczych.

5. Raporty z rozmów i czatów

  • W ramach SLA sprawdzaj w raportach, czy cele zostały spełnione.
  • Śledź pracę agentów w statystykach połączeń i logowania.
  • Monitoruj kolejki w czasie rzeczywistym dzięki Switchboard.
  • Motywuj agentów pokazując statystyki.
  • Twórz błyskawicznie raporty z poziomu konsoli zarządzania.
Mierz wydajność Call Center