Program partnerski 3CX

3CX Partner ProgramProgram partnerski 3CX został stworzony z myślą o pośrednikach sprzedaży. Celem programu jest zapewnienie Partnerom 3CX narzędzi potrzebnych do sprzedaży, zarządzania i wdrażania produktów 3CX. Program jest bezpośredni, motywujący i oparty na nagrodach.

Korzyści

  • Bezpłatne licencje NFR
  • Marża zależna od wyników
  • Dostęp do darmowych wersji in-house
  • Wsparcie telefoniczne i mailowe
  • Internetowe i lokalne szkolenia sprzedażowe
  • Internetowe i lokalne szkolenia w zakresie wsparcia technicznego
  • Dostęp do programu certyfikacji 3CX
  • Wpis na listę na stronie partnerów 3CX (z zastosowaniem warunków)
  • Dostęp do potencjalnych klientów dzięki naszej często wyświetlanej stronie
  • Gotowa treść na podstronę poświęconą 3CX na stronie internetowej partnera dzięki uczestnictwu w Programie dotyczącym treści strony 3CX
  • Darmowe materiały sprzedażowe i marketingowe

Poziomy partnerskie

Program partnerski 3CX opiera się na następujących poziomach powiązanych z lojalnością i wielkością sprzedaży:

  • 3CX Affiliate (Partner)
  • 3CX Bronze Partner (Brązowy Partner)
  • 3CX Silver Partner (Srebrny Partner)
  • 3CX Gold Partner (Złoty Partner)
  • 3CX Platinum Partner (Platynowy Partner)

Im wyższy poziom, tym większe korzyści i marże są oferowane.

Wymagania

  • Umieszczenie informacji o 3CX na stronie partnera i identyfikacja jako pośrednika sprzedaży 3CX
  • Możliwość zapewnienia klientom doradztwa przedsprzedażowego
  • Cel sprzedażowy na poziomie co najmniej jednej licencji PBX 3CX na 6 miesięcy
  • Instalacja i konfiguracja najnowszej wersji PBX 3CX i rozwiązania 3CX WebMeeting oraz zapoznanie się z produktami
  • Wiedza techniczna, w tym konfiguracja sieci ogólnej i Windows
  • Pracownicy techniczni powinni zapoznać się z dokumentacją techniczną i często zadawanymi pytaniami (FAQ) oraz przejść internetowe szkolenie techniczne

System punktowy

Sprzedaż jest nagradzana punktami. Przejście na wyższy poziom partnerski zależy od uzyskanej liczby punktów. System punktowy ma na celu nagradzanie partnerów certyfikowanych i szkolonych przez 3CX oraz wykazujących lojalność poprzez regularnie wysokie wyniki sprzedaży. Nie chodzi tylko o wielkość sprzedaży, ale również o zaangażowanie i wysiłki po stronie Partnera 3CX.

System punktowy odzwierciedla nie tylko wyniki sprzedaży, ale również liczbę projektów, dzięki czemu łatwiej jest osiągnąć poziom Srebrnego i Złotego Partnera, ponieważ partnerzy realizujący mniejsze projekty również mają szansę na wyższą pozycję w rankingu.

Partnerzy 3CX mają dostęp do informacji o swoich punktach na portalu partnerów 3CX.

Już dziś zostań partnerem 3CX!

To proste: wystarczy wypełnić Formularz zgłoszeniowy Partnera. Formularz zostanie przeanalizowany w ciągu dwóch dni roboczych i po jego zatwierdzeniu wysłana zostanie powitalna wiadomość e-mail wraz z dodatkowymi informacjami. W razie pytań prosimy o kontakt na adres partners@3cx.com.

Co mówią nasi partnerzy

Jesteśmy dumni, że naszym partnerem jest 3CX, dostawca dynamiczny, innowacyjny i wykorzystujący najnowsze technologie. Dzięki rozwiązaniu 3CX WebMeeting sprawdzona platforma 3CX dodaje funkcję zintegrowanej komunikacji, gwarantując doskonały stosunek jakości do ceny, wyróżniający 3CX spośród innych produktów PBX dostępnych na rynku. Wideokonferencje, komunikacja i współpraca z 3CX stanowią milowy krok definiujący przyszłość funkcjonowania przedsiębiorstw.

Emiliano Papadopoulos, Prezes Allnet-Italia

W przypadku 3CX ogromnym atutem jest świetny program dla partnerów, zapewniający naszym technikom i sprzedawcom szkolenia oraz zasoby potrzebne do skutecznej sprzedaży i wdrażania systemu telefonicznego. Jako partner klasy premium otrzymujemy dodatkowe korzyści: bezpośredni dostęp do wsparcia, regularne szkolenia dla naszych techników, a także priorytetową obsługę klienta i wsparcie.
Dzięki temu zdobyliśmy rozległą wiedzę i umiejętności w zakresie instalacji, wsparcia technicznego oraz konserwacji systemu telefonicznego 3CX. Nasi technicy w szybkim tempie ukończyli Akademię 3CX, stając się certyfikowanymi i zaawansowanymi specjalistami, co pozwala nam świadczyć kompleksowe usługi.

Paul Judge, Dyrektor Marketingu, Air-IT Ltd

Rozpoczęliśmy sprzedaż systemu telefonicznego 3CX w 2010 roku i od tamtej pory udało nam się zapewnić naszym klientom jeszcze więcej atrakcyjnych korzyści. Aktualnie przeprowadzamy około 120 instalacji rocznie i ta liczba wzrośnie w miarę, jak coraz więcej firm będzie odchodzić od linii ISDN na rzecz centrali IP PBX.
Świetnie współpracuje nam się z personelem 3CX, zarówno po stronie sprzedawców, którzy z chęcią podejmują dodatkowe zadania, aby pomóc nam w zdobyciu nowych klientów, jak i po stronie wsparcia technicznego pomagającego w rozwiązywaniu każdego problemu. Pod względem sprzedaży i wsparcia technicznego nie ma dla nich zbyt dużych wymagań.

Dave Benwell, Dyrektor, IT Communications Limited

Jesteśmy bardzo zadowoleni z 3CX. Wsparcie techniczne jest na najwyższym poziomie w całej branży, a nieustanne aktualizacje i udoskonalenia linii produktowych stanowią dodatkowy atut. Z wielką radością współpracujemy z 3CX od kilku lat. Wcześniej przez 10 lat korzystaliśmy z usług 3com, ale nie otrzymywaliśmy właściwego wsparcia technicznego. Teraz to się zmieniło

Jim Wilson, Prezes / Dyrektor Generalny, Network Certified Professionals

Poznaj więcej opinii naszych partnerów na specjalnej stronie.