IP PBX, SIP & VoIP FAQ

System IP PBX lub VOIP zastępuje tradycyjny PBX, lub system telefoniczny i daje pracodawcy wewnętrzny numer, możliwość organizowania telekonferencji, transferu i wybierania numerów telefonów swoich kolegów z branży. Wszystkie połączenia są realizowane poprzez pakiet danych sieci internetowej, zamiast tradycyjnej sieci telefonicznej. Stosując bramkę VOIP możesz połączyć istniejąca linię telefoniczną z IP PAX i wykonywać wychodzące i przychodzące połączenia poprze zwykłą publiczną linię telefoniczną PSTN. Firmy przestawiają się z tradycyjnych systemów telefonicznych PBX na systemy VOIP / IP PBX w zdumiewającym tempie: sprzedaż telefonicznego wyposażenia IP wzrasta każdego roku o 50% i oczekuje się, że osiągnie $15 miliardów rocznie do końca 2007 roku.

Odpowiedzi na często zadawane pytania na temat IP PBX, pomogą Ci zrozumieć podstawowe kwestie dotyczące urządzeń i oprogramowania systemów VOIP, SIP, IP PBX / VOIP, wprowadzaniu ich w życie i więcej.