Rozwiń swoją centralę
Tnij koszty, zwiększaj profity
Kontroluj swoją centralę
Wirtualizacja na Hyper-V oraz VMWare
Tnij Koszty
Korzystaj z SIP Trunk, WebRTC i Softphone
Unified Communications
Statusy obecności, czat, poczta głosowa, Fax 2 e-mail
 
Biuro bez ograniczeń
Dzwoń używając klientów dla Android, iPhone, Mac i Windows
Konferencje Web
Korzystając z przeglądarki dzięki 3CX WebMeeting

Oferuj 3CX jako wirtualny PBX w chmurze

Zapotrzebowanie na PBX w chmurze rośnie. Wirtualne centrale PBX są atrakcyjnym rozwiązaniem dla mniejszych firm, ale mają swoją cenę: istniejące PBXy w chmurze mają podstawowe funkcje i firmy je oferujące będą mieć kontrolę nad kontami klientów, a pośrednik sprzedaży będzie zależny od ich kontroli jakości oraz procedur związanych ze wsparciem technicznym. To doskonały przepis na katastrofę zarówno dla klientów, jak i sprzedawców.

I tu pojawia się system telefoniczny 3CX, gotowa do użycia w chmurze centrala PBX zaprojektowana z myślą o pośrednikach sprzedaży i oferująca pełną kontrolę danych klienta oraz jakości. Zamiast przestarzałego, podstawowego PBXa zaoferuj klientom w pełni wirtualny system telefoniczny 3CX, znany ze swojej wysokiej funkcjonalności. Funkcje klasy Enterprise w centrali PBX, zintegrowana komunikacja, klienci na smartfony i komputery stacjonarne oraz szeroko rozumiane wsparcie klienta, podparte światową marką. Pośrednicy mogą teraz oferować klientom PBX w chmurze z pełną i niezawodną funkcjonalnością.

Zaprojektowane z myślą o sprzedawcy

Centrala PBX 3CX w chmurze to produkt idealny dla kanałów dystrybucji, oferujący pośrednikom nowe sposoby korzystania z rynku:

  • Pośrednik posiada całkowitą kontrolę nad kontem klienta.
  • Pośrednik może wybrać preferowanego dostawcę SIP.
  • Szerokie możliwości sprzedaży dodatkowych usług, sprzętu oraz integracji.
  • Możliwość skalowania oraz hostowania 3CX w centrach pośredników.
  • Instalacja lokalnie u klienta lub wdrożenie wersji hostowanej w zależności od preferencji klienta.
 

Hostuj 3CX i udostępniaj go jako wirtualny PBX w chmurze

Reselerzy mogą łatwo hostować instancje 3CX dla klientów. Możliwość instalacji w chmurze u dostawców Linux VPS, min. Google Cloud lub OVH lub partnerów hostingowych 3CX. Alternatywnie możliwość hosotwanie 3CX w swoim własnym data center.

  • Odsprzedawaj usługę hostowanego PBX od naszych dystrybutorów
  • Hostuj samodzielnie, min w Google Cloud, OVH lub u innego dostawcy
  • Oferuj jedno rozwiązanie zarówno serwerowe jak i w chmurze
  • Pełna kontrola PBX w chmurze

Prosta instalacja i zarządzanie

Podobnie jak wersja 3CX instalowana lokalnie, PBX w chmurze działa pod systemem Linux lub Windows, czyniąc ją łatwą w instalacji i zarządzaniu dla reselerów IT.  System jest uprzednio konfigurowany w sposób, który umożliwia pracę z popularnymi telefonami IP, bramkami VoIP oraz portami SIP, dzięki czemu Ty nie musisz martwić się konfigurowaniem tych urządzeń i zarządzaniem nimi.

  • Łatwa obsługa bez obszernej wiedzy i dodatkowych szkoleń
  • Otwarte standardy – niezależne od dostawcy
  • Skrypty umożliwiające łatwe wdrożenie w Google Cloud czy OVH
  • Możliwy wybór spośród popularnych telefonów IP, bramek VoIP oraz portów SIP
Paul Forster, Diretor da Total Network Solutions Europe Ltd .:
TNSComms 3CX jest fantastycznym rozwiązaniem! W ostatnim czasie wykonałem 3 wdrożenia w chmurze i przyznam że 3CX Phone System v14 jest świetny. Przeniosłem nawet własnego 3CX do chmury i wszyscy pracownicy zdalni pracują wspaniale. Z instalacji systemów telefonicznych wiem, że klienci lubią widzieć migające światełka na ścianie, ale teraz są szczęśliwi, że ich nie ma. Jest to o wiele tańsze niż płacenie za rozwiązanie instalowane u klienta. Porównując z innymi producentami na rynku, 3CX przewyższa ich pod względem funkcjonalności, a także zawiera funkcje jak poczta głosowa na e-mail, CRM, WebRTC itd. bez dodatkowych kosztów. Ufam 3CX tak bardzo, że odrzuciełm rozwiązania Avaya IP office, Draytek, Panasonic oraz NEC.