TryLearn More

Use SIP trunks, WebRTC & Apps

Slash your Phone Bill by 80%

Obniż koszty usług telekomunikacyjnych i podróży

Zwiększ wydajność i jakość obsługi klienta dzięki 3CX Pro!

Oprócz lepszej współpracy i zwiększonej wydajności pracowników. 3CX dostarcza funkcje I narzędzia, które pozwolą na polepszenie jakości obsługi klienta.

Dzięki łatwiej integracji z CRM, funkcjami contact center, zintegrowanymi wideo rozmowami i innymi ułatwieniami, które zawiera wersja Pro, twoi klienci pozostaną zadowoleni, a twoi pracownicy staną się bardziej produktywni.

Łatwa rozbudowa systemu dla większej liczby klientów

3CX PRO to łatwe uaktualnienie licencji „w miejscu”, które odblokowuje zaawansowane funkcje umożliwiające wydajniejszą pracę i poprawę jakości obsługi klienta, takie jak obsługa contact center, rozbudowany mechanizm tworzenia raportów, integracja z systemem CRM, wbudowana obsługa przełączania awaryjnego i inne.

  • Zarządzaj wydajnością personelu, korzystając z raportów o połączeniach

  • W pełni identyfikuj klientów dzięki książkom w Exchange, LDAP lub ODBC

  • Integracja z Microsoft Exchange

  • Zintegrowana obsługa wideokonferencji do 100 uczestników

zintegrowanym konferencjom
Integracji Systemu CRM

Zwiększona wydajność dzięki integracji z systemami księgowym, CRM i ERP

3CX PRO bez żadnych modyfikacji integruje się z popularnymi systemami CRM. Personel może zaoszczędzić czas dzięki możliwości nawiązywania połączeń z klientami przez kliknięcie danych klientów i historii połączeń. Kierownictwo może sprawdzać aktywność personelu dzięki szczegółowej automatycznej rejestracji połączeń przychodzących i wychodzących.

  • Kliknij, by zadzwonić – nawiązuj połączenia wprost z aplikacji CRM

  • Okienka Pop-up – połączenia są kojarzone z klientem

  • Dzienniki połączeń – wszystkie połączenia pozostają w CRM

  • Integracja z Salesforce, Office 365, Kontaktami Google i innymi

Contact center, awaryjne przełączanie, mosty z biurami zdalnymi i inne funkcje

3CX PRO zapewnia zaawansowane funkcje contact center i call center, które dotychczas były dostępne wcześniej jedynie w rozwiązaniach korporacyjnych. Uzyskaj dodatkowe strategie obsługi kolejek i funkcje konferencji Webrtc do 100 uczestników w przystępnej cenie.

  • Klienci mogą się rozłączyć i zachować miejsce w kolejce

  • Wbudowane funkcje przełączania awaryjnego

  • Wyświetlaj stan dostępności współpracowników w biurach zdalnych

  • Uruchom contact center za ułamek normalnej ceny takiego rozwiązania

Take advantage of the advanced features of the 3CX PRO call center
Sirin Su Logo

3CX PRO Edition has enabled us to achieve all of our goals, and has provided great value. Altogether, 3CX has given our call center an important productivity boost, and has radically simplified our communications.

Elshad Aliye, Director, Shirin Su

Check out other 3CX Features

Zdobądź już dziś 3CX za darmo!

Pobierz wersję na serwer lokalny lub Spróbuj w chmurze