3CX PBX w Chmurze
1 rok ZA DARMO - bez zobowiązań!
google cloud platform
Rozwiń swoją centralę
Na serwerze lokalnym lub w chmurze – tnij koszty!
Przejmij kontrolę nad swoim PBX
Hostowane w chmurze lub wirtualizowane
Tnij Koszty
Korzystaj z SIP Trunk, WebRTC i Softphone
Niższe rachunki telefoniczne
Unified Communications
Statusy obecności, czat, poczta głosowa, Fax 2 e-mail
 
Biuro bez ograniczeń
Dzwoń używając klientów dla Android, iPhone, Mac i Windows
Softphone dla Win i Mac
Konferencje Web
Korzystając z przeglądarki dzięki 3CX WebMeeting

Łatwa rozbudowa systemu dla większej liczby klientów

3CX PRO to łatwe uaktualnienie licencji „w miejscu”, które odblokowuje zaawansowane funkcje umożliwiające wydajniejszą pracę i poprawę jakości obsługi klienta, takie jak obsługa contact center, rozbudowany mechanizm tworzenia raportów, integracja z systemem CRM, wbudowana obsługa przełączania awaryjnego i inne.

zintegrowanym konferencjom
  • Zarządzaj wydajnością personelu, korzystając z raportów o połączeniach
  • W pełni identyfikuj klientów dzięki książkom w Exchange, LDAP lub ODBC
  • Integracja z Microsoft Exchange
  • Zintegrowana obsługa wideokonferencji do 100 uczestników

Contact center, awaryjne przełączanie, mosty z biurami zdalnymi i inne funkcje

3CX PRO zapewnia zaawansowane funkcje contact center i call center, które dotychczas były dostępne wcześniej jedynie w rozwiązaniach korporacyjnych. Uzyskaj dodatkowe strategie obsługi kolejek i funkcje konferencji Webrtc do 100 uczestników w przystępnej cenie.

 Contact center zaawansowane funkcje
  • Klienci mogą się rozłączyć i zachować miejsce w kolejce
  • Wbudowane funkcje przełączania awaryjnego
  • Wyświetlaj stan dostępności współpracowników w biurach zdalnych
  • Uruchom contact center za ułamek normalnej ceny takiego rozwiązania
Zdobądź już dziś 3CX na rok za darmo
Pobierz wersję na serwer lokalny Spróbuj w chmurze