TryLearn More

Use SIP trunks, WebRTC & Apps

Slash your Phone Bill by 80%

3CX aplikacji Mac oraz Windows

Zaawansowane i łatwe w użyciu aplikacje dla systemów Windows i Mac

Dzikęi dedykowanej aplikacji na Mac oraz Windows, 3CX pozwala ci na łatwe zarządzanie twoimi połączeniami czy kontrolowanie twojego telefonu biurkowego z wykorzystaniem CTI lub korzystanie w podróży na laptopie.

W przeciwieństwie do innych central telefonicznych żadne dodatkowe opłaty nie są pobierane. Pełna kompatybilność z centralą sprawia że 3CX jest łatwy we wdrażaniu i zarządzaniu dla administratorów, a także prosty w obsłudze dla użytkowników.

Zarządzaj połączeniami telefonu IP z poziomu pulpitu komputerowego

Wbudowane telefony programowe 3CX dla systemów Mac i Windows umożliwiają zarządzanie połączeniami, a także nawiązywanie i odbieranie połączeń obsługiwanych przez biurowy system telefoniczny na komputerze – nawet gdy jesteś poza biurem. W połączeniu z zestawem słuchawkowym 3CX może nawet w pełni zastąpić zwykły telefon.

  • Tryb CTI pozwala nawiązywać połączenia na telefonie IP przy użyciu komputera

  • Brak dodatkowych opłat licencyjnych za używanie telefonu programowego

  • Łatwe użytkowanie i zarządzanie

  • Pracuj jak w biurze i oszczędzaj na kosztach połączeń

Windows i Mac Softphone
Zarządzaj połączeniami przy użyciu dla systemów Windows i Mac Softphone

Zarządzaj połączeniami przy użyciu centrali 3CX

3CX zawiera funkcję zaawansowanej centrali telefonicznej, która umożliwia dostosowanie sposobu wyświetlania i obsługi połączeń. Pięć różne widoki do wyboru spełnią potrzeby pracowników na każdym stanowisku.

  • ”Możliwość przekierowywania połączeń metodą „przeciągnij i upuść

  • Doskonałe dla Call Center – Wallboard i funkcja menedżera kolejki

  • Łatwe sprawdzanie dostępności współpracowników

  • Widok recepcjonisty umożliwia łatwe zarządzanie połączeniami

Możliwość integracji z Office 365, Google, Outlook i nie tylko!

Inicjuj połączenia bezpośrednio ze swojego systemu CRM. Połączenia przychodzące są dopasowywane do klientów na podstawie nr ID osoby dzwoniącej i rejestrowane w Twoim systemie CRM. Dokładne rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących z zapisem czasu trwania połączenia pozwala na generowanie szczegółowych raportów z aktywności klientów i agentów.

  • Korzystaj z Office 365, kontaktów Google lub książki telefonicznej

  • Inicjuj połączenia z poziomu systemu CRM

  • Zamiast ID osoby dzwoniącej – nazwa klienta

  • Szczegółowe, automatyczne raporty z aktywności klientów i agentów

Integracji Systemu CRM

Ciągłość komunikacji jest dla nas kluczowa dla szybkiego reagowania na zagrozenia. Dzięki współpracy z 3CX byliśmy w stanie osiągnąć nowy poziom działania. Udało nam się zwiekszyć bezpieczeństwo naszych obywateli, a to jest dla nas najważniejsze.

Andrei Yurievich Sokolov, Head of the IT Department, Ministry of Emergency Situations (Russian Krasnodar)

Check out other 3CX Features

Zdobądź już dziś 3CX na rok za darmo!

Pobierz wersję na serwer lokalny lub Spróbuj w chmurze