Biuro bez ograniczeń
Dzwoń używając klientów dla Android, iPhone, Mac i Windows

Dołączone zaawansowane, łatwe w użyciu telefony programowe dla systemów Windows i Mac

Dzikęi dedykowanej aplikacji na Mac oraz Windows, 3CX pozwala ci na łatwe zarządzanie twoimi połączeniami czy kontrolowanie twojego telefonu biurkowego z wykorzystaniem CTI lub korzystanie w podróży na laptopie. W przeciwieństwie do innych central telefonicznych żadne dodatkowe opłaty nie są pobierane. Pełna kompatybilność z centralą sprawia że 3CX jest łatwy we wdrażaniu i zarządzaniu dla administratorów, a także prosty w obsłudze dla użytkowników.

Zarządzaj połączeniami telefonu IP z poziomu pulpitu komputerowego

Wbudowane telefony programowe 3CX dla systemów Mac i Windows umożliwiają zarządzanie połączeniami, a także nawiązywanie i odbieranie połączeń obsługiwanych przez biurowy system telefoniczny na komputerze – nawet gdy jesteś poza biurem. W połączeniu z zestawem słuchawkowym 3CX może nawet w pełni zastąpić zwykły telefon.

  • Tryb CTI pozwala nawiązywać połączenia na telefonie IP przy użyciu komputera
  • Brak dodatkowych opłat licencyjnych za używanie telefonu programowego
  • Łatwe użytkowanie i zarządzanie
  • Pracuj jak w biurze i oszczędzaj na kosztach połączeń
Windows i Mac Softphone
Windows i Mac Softphone

Zarządzaj połączeniami przy użyciu centrali 3CX

3CX zawiera funkcję zaawansowanej centrali telefonicznej, która umożliwia dostosowanie sposobu wyświetlania i obsługi połączeń. Pięć różne widoki do wyboru spełnią potrzeby pracowników na każdym stanowisku.

  • ”Możliwość przekierowywania połączeń metodą „przeciągnij i upuść
  • Doskonałe rozwiązanie do obsługi call center – zawiera tablicę informacyjną i widok menedżera kolejki
  • Łatwe sprawdzanie dostępności współpracowników
  • Widok recepcjonisty umożliwia łatwe zarządzanie połączeniami przychodzącymi

Możliwość integracji z Office 365, Google, Outlook i nie tylko!

Inicjuj połączenia bezpośrednio ze swojego systemu CRM. Połączenia przychodzące są dopasowywane do klientów na podstawie nr ID osoby dzwoniącej i rejestrowane w Twoim systemie CRM. Dokładne rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących z zapisem czasu trwania połączenia pozwala na generowanie szczegółowych raportów z aktywności klientów i agentów.

  • Korzystaj z Office 365, kontaktów w Google lub wewnętrznej książki telefonicznej
  • Inicjuj połączenia z poziomu systemu CRM
  • Zamiast ID osoby dzwoniącej – nazwa klienta
  • Szczegółowe raporty z aktywności klientów i agentów, bez potrzeby manualnej rejestracji połączeń
Windows i Mac Softphone
Andrei Yurievich Sokolov, Head of the IT Department, Ministry of Emergency Situations (Russian Krasnodar):
mchs_tatar_logo Ciągłość komunikacji jest dla nas kluczowa dla szybkiego reagowania na zagrozenia. Dzięki współpracy z 3CX byliśmy w stanie osiągnąć nowy poziom działania. Udało nam się zwiekszyć bezpieczeństwo naszych obywateli, a to jest dla nas najważniejsze.