TryLearn More

Use SIP trunks, WebRTC & Apps

Slash your Phone Bill by 80%

Obniż koszty usług telekomunikacyjnych i podróży

Obniż koszty telekomunikacyjne dzięki hotelowej centrali PBX 3CX

Dzięki modułowi hotelowemu, który zawierają w sobie licencje Pro i Enterpirse, nie potrzebujesz już żadnych kosztownych dodatków, aby uzyskać wszystkie potrzebne funkcje hotelowe.

3CX Hotel PBX, który jest łatwy w zarządzaniu można zainstalować na istniejącym sprzęcie i zintegrować z popularnymi systemami PMS. Dzięki czemu instalacja jest szybka i bezbolesna.

Tania i łatwa w zarządzaniu hotelowa centrala PBX

Hotelowa centrala PBX 3CX wprowadza nagradzany programowy PBX 3CX do branży hotelarskiej. Hotelowa centrala PBX 3CX jest wyjątkowo tania w porównaniu z tradycyjnymi centralami hotelowymi – zarówno pod względem kosztów instalacji, jak i utrzymania. 3CX działa na najpopularniejszych systemach operacyjnych, zapewniając łatwe zarządzanie przy minimalnej ilości szkoleń.

  • Obniż koszty, używając łączy SIP trunk

  • Latwo dodawaj i usuwaj numery – bez licencji za każdy numer

  • Wykorzystaj istniejący sprzęt, okablowanie i urządzenia SIP

  • Konfiguracja telefonów IP, łączy SIP trunk i bram metodą Plug&Play

Wbudowany szablon w dostawców SIP trunków i telefon IP!
Integracja z systemami PMS gwarantuje najwyższą wydajność!

Integracja z systemami PMS gwarantuje najwyższą wydajność

Hotelowa centrala PBX 3CX integruje się także z systemami PMS, umożliwiając obsłudze korzystanie z większości funkcji z poziomu oprogramowania do zarządzania hotelem. Niektóre z najpopularniejszych systemów PMS, z którymi współpracuje hotelowa centrala PBX, to Protel, roomMaster i Micros-Fidelio. Zobacz pełną listę.

  • Wyświetlaj nazwiska gości na telefonie w recepcji

  • Funkcje pobudki, rejestracji/wyrejestrowywania i „nie przeszkadzać”

  • Status posprzątania pokoju ustawiany za pomocą telefonu

Zawsze wiesz, kto dzwoni

Ponieważ klienci i wyniki pracy personelu to siła napędowa Twojej firmy, hotelowa centrala PBX 3CX została zaprojektowana tak, by gwarantować wysoki poziom zadowolenia klientów – o czym zaświadczą pozytywne recenzje w serwisie TripAdvisor.

  • Identyfikacja rozmówcy pozwala recepcji na pełną personalizację obsługi

  • Zintegruj hotelową centralę PBX 3CX z systemem PMS

  • Personel ma dostęp do prostego, ale dającego wiele możliwości interfejsu internetowego

Funkcje hotelowy PBX - Caller ID
Best Western Logo

The 3CX phone system has ticked all the boxes for Best Western Carlton Hotel Blackpool. Replacing the old outdated PBX has meant we no longer need expensive maintenance contracts to keep the system going, savings thousands of pounds each year. The 3CX system is very reliable. As the 2nd hotel to implement 3CX, we are confident that we will be able to use our success as a launch pad to roll out 3CX across all sites in the coming months.

Mohammad Umer, Director of IT, Best Western Carlton Blackpool

Check out other 3CX Features

Zdobądź już dziś 3CX za darmo!

Pobierz wersję na serwer lokalny lub Spróbuj w chmurze