Rozwiń swoją centralę
Tnij koszty, zwiększaj profity
Kontroluj swoją centralę
Wirtualizacja na Hyper-V oraz VMWare
Tnij Koszty
Korzystaj z SIP Trunk, WebRTC i Softphone
Unified Communications
Statusy obecności, czat, poczta głosowa, Fax 2 e-mail
 
Biuro bez ograniczeń
Dzwoń używając klientów dla Android, iPhone, Mac i Windows
Konferencje Web
Korzystając z przeglądarki dzięki 3CX WebMeeting

Obniż koszty telekomunikacyjne dzięki hotelowej centrali PBX 3CX

Tania i łatwa w zarządzaniu hotelowa centrala PBX

Hotelowa centrala PBX 3CX wprowadza nagradzany programowy PBX 3CX do branży hotelarskiej. Hotelowa centrala PBX 3CX jest wyjątkowo tania w porównaniu z tradycyjnymi centralami hotelowymi – zarówno pod względem kosztów instalacji, jak i utrzymania. 3CX działa w systemie Microsoft Windows, dzięki czemu zarządzanie jest łatwe i wystarczy minimum szkoleń.

  • Obniż koszty, używając łączy SIP trunk
  • Łatwo dodawaj i usuwaj numery wewnętrzne – bez licencji dla poszczególnych użytkowników
  • Wykorzystaj istniejący sprzęt, okablowanie i tanie urządzenia w otwartym standardzie
  • Konfiguracja telefonów IP, łączy SIP trunk i bram metodą Plug&Play
 

Ramada Plaza experience the easy management and low costs of 3CX Hotel PBX

3CX's Hotel PBX integrates seamlessly with Hotel PBXs Protel, Macros-fidelio, roomMaster and more

Integracja z systemami PMS gwarantuje najwyższą wydajność

Hotelowa centrala PBX 3CX integruje się także z systemami PMS, umożliwiając obsłudze korzystanie z większości funkcji z poziomu oprogramowania do zarządzania hotelem. Niektóre z najpopularniejszych systemów PMS, z którymi współpracuje hotelowa centrala PBX, to Protel, roomMaster i Micros-Fidelio. Zobacz pełną listę.

  • Wyświetlaj nazwiska gości na telefonach kadry kierowniczej, serwisu pokojowego i recepcji
  • Funkcje pobudki, rejestracji/wyrejestrowywania i „nie przeszkadzać”
  • Status pokojówki umożliwia obsłudze pokojowej ustawianie statusu pokoju przez telefon

Zawsze wiesz, kto dzwoni

Ponieważ klienci i wyniki pracy personelu to siła napędowa Twojej firmy, hotelowa centrala PBX 3CX została zaprojektowana tak, by gwarantować wysoki poziom zadowolenia klientów – o czym zaświadczą pozytywne recenzje w serwisie TripAdvisor.

  • Identyfikacja rozmówcy pozwala recepcji na pełną personalizację obsługi
  • Zintegruj hotelową centralę PBX 3CX z systemem PMS
  • Personel ma dostęp do prostego, ale dającego wiele możliwości interfejsu internetowego
Funkcje hotelowy PBX - Caller ID
Seán Graham, Group IT Manager, Ramada Plaza Antwerp Hotel:
Ramada Plaza Instalacja 3CX Phone System w hotelu Ramada Plaza Antwerp okazała się bardzo trafioną decyzją i od tego czasu wdrożyliśmy 3CX w dziewięciu innych budynkach hoteli i głównych biurach. Planujemy także kolejne wdrożenia w innych sektorach. Przechodząc z tradycyjnej telefonii na SIP, doświadczyliśmy znacznej osczędności kosztów takich jak zredukowanie liczby linii czy obniżenie kosztów połączeń. Było to jednym z głównych powodów przejścia na rozwiązanie 3CX. Skorzystaliśmy także ze zwiększonej funkcjonalności takiej jak informacje o obecności, połączenia konferencyjne czy konferencje Web.