Dzień dobry,
Obecnie mamy nagrywane połączenia wewnętrzne i zewnętrzne. Przy połączeniach przychodzących jest dodany komunikat o nagrywaniu połączeń, natomiast przy połączeniach wychodzących tego komunikatu nie ma - nasi pracownicy muszą informować, że rozmowa jest nagrywana. Czy jest zatem możliwe aby przy połączeniach wychodzących, pojawiał się komunikat o nagrywaniu? Albo ewentualnie czy da się wyłączyć nagrywanie połączeń przy połączeniach wychodzących?
Obecnie mamy nagrywane połączenia wewnętrzne i zewnętrzne. Przy połączeniach przychodzących jest dodany komunikat o nagrywaniu połączeń, natomiast przy połączeniach wychodzących tego komunikatu nie ma - nasi pracownicy muszą informować, że rozmowa jest nagrywana. Czy jest zatem możliwe aby przy połączeniach wychodzących, pojawiał się komunikat o nagrywaniu? Albo ewentualnie czy da się wyłączyć nagrywanie połączeń przy połączeniach wychodzących?