Informacja o nagrywaniu połączeń przy połączeniach wychodzących

THUN

Dołączył
Styczeń 18, 2023
Posty
1
Dzień dobry,

Obecnie mamy nagrywane połączenia wewnętrzne i zewnętrzne. Przy połączeniach przychodzących jest dodany komunikat o nagrywaniu połączeń, natomiast przy połączeniach wychodzących tego komunikatu nie ma - nasi pracownicy muszą informować, że rozmowa jest nagrywana. Czy jest zatem możliwe aby przy połączeniach wychodzących, pojawiał się komunikat o nagrywaniu? Albo ewentualnie czy da się wyłączyć nagrywanie połączeń przy połączeniach wychodzących?
 
@THUN

W 3CX istnieje możliwość wyłączenia nagrywania rozmów wychodzących:
  • Każdy użytkownik ma możliwość ręcznie zatrzymać lub rozpocząć nagranie rozmowy. W edycji Enterprise, można ograniczyć użytkownikom możliwość zatrzymywania lub rozpoczynania nagrań.
  • Możesz wyłączyć nagrywanie rozmów wychodzących dla wszystkich użytkowników.
Aby sprawdzić, czy przy połączeniach wychodzących możliwa jest informacja o nagraniu rozmowy, najlepiej skonsultować się z jednym z naszych partnerów 3CX.
 

Statystyki

Tematy
21133
Posty
106330
Użytkownicy
70214
Ostatni użytkownik
Tommy72
Pobierz 3CX – Całkowicie za darmo!

Połącz swój zespół i klientów Centrala telefoniczna Czat na żywo Konferencje wideo

Hostowany lub zarządzany samodzielnie. Hosting do 10 użytkowników za darmo na zawsze. Wypróbuj bez ryzyka.

3CX
Konto 3CX dla tego adresu email już istnieje. Zostaniesz przekierowany do Portalu Klienta aby się zalogować lub zresetować hasło jeżeli go zapomniałeś.