Centrala telefoniczna Asterisk®* to darmowy i otwarty framework do tworzenia własnych systemów komunikacyjnych. Choć dostępność za darmo brzmi idealnie, Asterisk® nie jest gotowym systemem telefonicznym i wymaga specjalistycznej wiedzy, aby go skonfigurować, więc może szybko wyczerpać Twoje zasoby. Wsparcie i szkolenia są często bardzo kosztowne, a ponadto systemy oparte na centrali telefonicznej Asterisk®, takie jak Digium®*, FreePBX®* i Switchvox®* wymagają zakupu dużej liczby modułów rozszerzających. Linuxowa edycja 3CX zawiera wszystkie funkcje systemów opartych na centrali telefonicznej Asterisk®, ale bez problemów związanych z zarządzaniem i wdrażaniem. Z 3CX, wszystko jest wliczone w cenę, co czyni go idealną alternatywą dla centrali telefonicznej Asterisk®!
Twoja PBX, zainstalowana
tam, gdzie chcesz
Centrala PBX z systemem Linux, łatwa w obsłudze
Otwarta platforma:
najwyższa elastyczność
3CX to kanał omni, a nie tylko centrala telefoniczna
Użyj DARMOWEJ centrali telefonicznej Asterisk®!
* Wszystkie wymienione znaki towarowe nie są powiązane z firmą 3CX, jej produktami ani stronami internetowymi. Właściciele tych znaków towarowych nie są źródłem promowanych tu produktów/usług, nie sponsorują ich ani nie popierają. Wszystkie nazwy produktów i firm są znakami towarowymi™ lub zastrzeżonymi® znakami towarowymi ich właścicieli. Korzystanie z nich nie oznacza powiązania z nimi ani ich poparcia.