Zapewniaj swoim gościom pięciogwiazdkowe doznania za darmo z łatwą w obsłudze centralą PBX w hotelu. Hotelowy system telefoniczny służy do rozmów wewnętrznych i komunikacji z klientami. Obejmuje budzenie, usługę „Nie przeszkadzać” i łatwe wymeldowanie. Zaskocz gości spersonalizowanym traktowaniem przez telefon. Zintegruj 3CX z istniejącym systemem PMS za darmo, aby zautomatyzować zameldowanie i wymeldowanie oraz generować rachunki. Zaoszczędź na kosztach i zarządzaniu systemem, zoptymalizuj komunikację między pracownikami i zadbaj o pozytywne opinie na TripAdvisor.

Niski koszt i łatwość zarządzania

  • Zawarte w PRO i Enterprise: bez drogich dodatków!
  • Łatwa obsługa rozszerzeń – bez licencji na każdego użytkownika.
  • Otwarte standardy: Wykorzystanie istniejącej infrastruktury.
  • Włącz i używaj w telefonach IP, SIP trunk i bramkach.

Niski koszt i łatwość zarządzania
Integracja z Fidelio, Protel, roomMaster PMS

Integracja z Fidelio, Protel, roomMaster PMS

  • Integracja z Protel, roomMaster, Micros-Fidelio i innymi.
  • Zobacz nazwisko gościa przy zameldowaniu, room service itp.

  • Przygotuj rozliczenie dzięki funkcji łatwego wymeldowania.

  • Błyskawiczna odpowiedź na zapytania ze strony FB z 3CX.

Gwarantowana satysfakcja gości

  • Identyfikacja ID rozmówcy i personalizacja powitania.
  • Usuń starą pocztę głosową i skonfiguruj ją ponownie z nową nazwą.
  • Pomóż gościom zaplanować budzenie i funkcję Nie przeszkadzaj.
  • Status pokojówki pozwala ustawić status pokoju przez telefon.
Gwarantowana satysfakcja gości
Gwarantowana satysfakcja gości

Zwiększ liczbę rezerwacji internetowych dzięki Live Chat

  • Dodaj Live Chat 3CX do strony internetowej.

  • Utwórz kolejkę w Live Chat.
  • Zintegruj z WhatsApp i Facebook, aby szybciej reagować.

  • Możliwość zmiany czatu na połączenie jednym kliknięciem.

Co mówią nasi klienci

„System jest świetny. Działa dobrze i spełnia wymagania nowoczesnego hotelu, które obejmują mobilność i możliwość adaptacji. Ponadto oszczędności w stosunku do podobnego typu systemu wynoszą około 75%.”
Hampton By Hilton Hotel London Park Royal

„Instalacja okazała się bardzo udana i od tego czasu wdrożyliśmy 3CX w dziewięciu innych naszych obiektach hotelowych. Doświadczyliśmy znacznych oszczędności kosztów, a także skorzystaliśmy ze zwiększonej funkcjonalności, takiej jak sprawdzanie obecności, połączenia konferencyjne i konferencje internetowe.”
Ramada Plaza

Co mówią nasi klienci