3CX to serwer proxy SIP, który współpracuje z popularnymi telefonami IP, bramkami i dostawcami usług SIP trunk. Jest to kompletny system komunikacji biznesowej, który można zainstalować w ciągu kilku minut, zarówno w siedzibie firmy w systemie Windows lub Linux, jak i w hostingu lub prywatnej chmurze. Konfiguracja jest łatwa dzięki przyjaznej dla użytkownika konsoli zarządzania przez Internet, dzięki czemu można dostosować konfigurację do wszelkich potrzeb firmy. Centrala 3CX zawiera również wiele funkcji ułatwiających pracownikom kontakt ze sobą nawzajem i z klientami. Połączenia, wideokonferencje, czat i inne funkcje są zintegrowane w jeden system, więc nie ma potrzeby używania wielu aplikacji i zarządzania nimi.

Oprogramowanie serwera SIP standardu otwartego

Oprogramowanie serwera SIP standardu otwartego
Przełączanie na wideo podczas rozmowy jednym kliknięciem.

Dostępne, elastyczne rozwiązanie

  • Darmowy na zawsze dla maks. 10 użytkowników.

  • Brak opłaty miesięcznej za użytkownika.

  • Zintegrowana darmowa funkcja wideokonferencji i live chat.

  • Dostępne są edycje PRO i Enterprise Call Center.

Narzędzia komunikacyjne
dla całego zespołu

  • Zadzwoń do swoich pracowników albo zorganizuj wideokonferencję.

  • Udostępnij obsłudze klienta komunikację przez live chat i SMSy.

  • Zaoferuj pracownikom zdalnym proste aplikacje na iOS/Android.
  • Zoptymalizuj sprzedaż i wsparcie dzięki integracji z CRM.
Narzędzia komunikacyjne dla całego zespołu
Udostępnij obsłudze klienta komunikację przez chat, WhatsApp i SMS.

Contact Center typu
„wszystko w jednym”

  • Zarządzanie połączeniami dzięki routingowi i kolejkom.
  • Rozmawiaj z klientami przez czat na żywo, WhatsApp, FB lub SMS.

  • Zaawansowane raportowanie sprawności agentów i umów SLA.
  • Nagrywaj rozmowy, podsłuchuj, włamuj się i szepcz.