Ponad 50% rozmów w ramach live chat zostaje przekierowywanych do call center, gdzie klient musi wszystko od nowa wyjaśniać! Wówczas systemy live chat tylko utrudniają szybkie rozwiązanie problemu. Ale nie z Live Chat 3CX! Klient albo pracownik mogą niezwłocznie zmienić czat na rozmowę, by lepiej objaśnić problem. Aby szybciej rozwiązać problem, można udostępnić innym pracownikom zapytanie klienta i historię kontaktów. To coś więcej niż live chat i telefon – w tym samym interfejsie można odpowiadać na wiadomości WhatsApp, Facebook i SMSy. Załóż w swojej firmie live chat, nie płacąc 20 USD miesięcznie za użytkownika!

Nie płać 20 USD miesięcznie za użytkownika… zatrzymaj klientów

  • Darmowe na zawsze. Brak opłaty miesięcznej za użytkownika.

  • Przypisz do czatów grupowych więcej pracowników bez dopłat.
  • W pełni spersonalizowane live chat z funkcją rozmów głosowych, wideo i innych.
  • Udzielaj klientom porad na żywo, gdy przeglądają Twoje produkty/usługi.
​System PBX ZA DARMO przez rok!
A jeśli live chat to za mało…Superchat!

A jeśli live chat to za mało…Superchat!

  • Przełączaj się w dowolnej chwili z czatu na telefon.
  • Klienci mają wybór między czatem a rozmową głosową.
  • Rozmowy przez przeglądarkę – za darmo dla klienta i Ciebie.
  • Bez wybierania numerów. Zaproś klientów przez link „3CX Talk”.

Współpracuj z innymi z
dowolnego miejsca

  • Omawiaj problemy klientów na czacie lub telefonicznie.
  • Organizuj wideokonferencje z zespołem lub ogólnofirmowe.
  • Przypisuj czaty do grup. Z grupową obsługą czatów na podstawie kolejki.
  • Nie trać kontaktu dzięki aplikacjom 3CX na iOS & Android.

Aplikacjach iOS i Android do pracy zdalnej
Udostępnij obsłudze klienta komunikację przez chat, WhatsApp i SMS.

Omnichannel: Jeden system do wiadomości i rozmów

  • Połącz z WhatsApp i Facebook, aby odpowiadać na wiadomości z 3CX

  • Ten sam interfejs do wysyłania i odbierania SMSów z numeru służbowego.

  • Przekształć odwiedzających w nowe leady w swoim CRM.

  • Identyfikuj istniejących klientów i pokaż dane kontaktowe.
  • Oceniaj pracę agentów na podstawie raportów z czatów i rozmów.

Pełna personalizacja za darmo

  • Darmowe na zawsze z 3CX StartUP. Brak opłaty miesięcznej za użytkownika.
  • Edytuj tekst, kolory i automatyczne odpowiedzi.
  • Personalizuj powitanie na czacie zależne od godzin pracy.
  • Aplikacja live chat dostępna dla: