Dodaj WhatsApp do swojego contact center. Obsługa klientów przez wiele kanałów może być uciążliwa. Nie z 3CX! Użyj jednego systemu do rozmów, Live Chat, WhatsAppa, Facebook i SMSów. Dzięki 3CX możesz niezwłocznie dostarczać wiadomości z WhatsApp na klienta sieciowego, aplikacje stacjonarne lub aplikacje na smartfonie. Agenci mogą odpowiadać na zapytania klientów i je przekazywać na jednej platformie.

Odbieraj wiadomości biznesowe WhatsApp w 3CX

  • Daj klientom więcej możliwości kontaktu.
  • Odpowiadaj nowym klientom z WhatsAppa bezpośrednio z apki 3CX.
  • Przekaż rozmowę współpracownikowi lub grupie.
  • Współpracuj z innymi, szybciej rozwiązując problemy.
Odbieraj wiadomości biznesowe WhatsApp w 3CX
Udostępnij obsłudze klienta komunikację przez chat, WhatsApp i SMS.

Live chat, wiadomości i rozmowy w jednym miejscu

  • Rozmowy, rozmowy wideo, czat, Facebook, SMSy i WhatsApp.

  • Obsługuj klientów wieloma kanałami w jednym interfejsie.
  • Oszczędzaj czas – bez potrzeby przełączania między apkami.
  • Prowadź centralny rejestr rozmów na czacie.

Kto pisze? Zintegruj z CRM, by zidentyfikować nadawcę

  • Integracja CRM pozwala zidentyfikować piszących klientów.

  • Odpowiadaj klientom spersonalizowanym powitaniem. Niech poczują się ważni.
  • Najlepsza obsługa klienta dzięki dostępowi do historii.
  • Automatyczne zapisywanie nowych kontaktów w CRM.
Oprogramowanie serwera SIP standardu otwartego
Automatyczne przypisywanie wiadomości FB do grupy

Automatyczne przypisywanie wiadomości z WhatsAppa

  • Przesyłaj swoje wiadomości z WhatsAppa innym pracownikom.
  • Czaty mogą być przypisane do pierwszego agenta, który odpowie.
  • Śledź czas reakcji dzięki licznikom SLA.
  • Raporty śledzące SLA, czas reakcji i aktywność agentów.