Rozmawiaj, także przez wideo, sprawdzaj status pracowników i prowadź wideorozmowy z przeglądarki. Dzięki klientowi 3CX możesz to i wiele więcej. Łatwy w użyciu dla pracowników zdalnych i biurowych, a także w zarządzaniu przez administratora. Zintegruj z CRM i zobacz, kto dzwoni, zanim odbierzesz. W prosty sposób dzwoń na numery ze stron WWW i systemów CRM prosto z okna, w którym pracujesz, np. MS 365 czy Salesforce!

Aplikacje sieciowe zastępują tradycyjne telefony

  • Zrezygnuj z kosztownych telefonów na każdym stanowisku pracy.
  • Zaloguj się do konta Google lub Microsoft.
  • Użyj aplikacji na Windows i macOS.
  • PWA działa jak aplikacja, ale bez konieczności pobierania.
  • Nie potrzebujesz zestawu słuchawkowego za 200 USD? Korzystaj ze smartfona.
Pracuj zdalnie dzięki przyjaznej dla użytkownika aplikacji
Wykonuj i odbieraj połączenia bez wychodzenia z aplikacji CRM.

Już nigdy nie przegapisz połączenia ani wiadomości

  • Otrzymuj powiadomienia o połączeniach przy zamkniętej aplikacji.
  • Wykonuj i odbieraj połączenia bez zamykania otwartej strony.
  • Widoczny status zajętości telefonu innego pracownika.
  • Łatwe zarządzanie pocztą głosową, odtworzenie kliknięciem.
  • Kolejki i tablice wyświetlają statusy widoczne dla przełożonych.

Dowiedz się, kto dzwoni

  • Współpracuje z aplikacjami CRM, dopasowując ID rozmówców.
  • Automatycznie tworzy nowe wpisy dla nowych numerów.
  • Rejestruje połączenia i historię połączeń pod rekordem klienta.
  • Zaimponuj klientom i zaoszczędź swoim pracownikom czasu.
Click2Call z CRM i stron WWW

Click2Call z CRM i stron WWW

  • Jednym kliknięciem włącza rozmowę z CRM i strony.
  • Identyfikacja numerów ze strony WWW/CRM jako tel: lub callto:.
  • Nie trzeba przełączać się między aplikacjami.
  • Nie trzeba wybierać numeru ręcznie ani go kopiować.
  • Oszczędność czasu – nie trzeba powtórnie wybierać numeru.