Dowiedz się, kto dzwoni i otwórz akta klienta przed odebraniem połączenia. To proste dzięki integracji z CRM lub systemem helpdesk z 3CX! Oszczędź cenny czas pracowników i zapewnij zadowolenie klientów. Automatycznie twórz nowe kontaktu i odbieraj połączenia od znanych klientów w spersonalizowany sposób. Szybciej rozwiązuj problemy dzięki dostępowi do akt obsługi klienta. Click2Call w ramach CRM lub platformy helpdesk. Brak konieczności kopiowania numerów, rozmowy są zapisywane.

Dowiedz się, kto dzwoni

  • Dopasowuje ID dzwoniącego do wpisu w CRM / oprogramowaniu helpdesk.

  • Tworzy nowy rekord klienta dla nowych numerów.
  • Rejestruje połączenia pod rekordem klienta – Historia połączeń.
  • Zaimponuj klientom i zaoszczędź swoim pracownikom czasu.
KYC – dowiedz się, kto dzwoni
Wzmocnij pozycję swoich sprzedawców i agentów

Daj narzędzia swoim pracownikom

  • Uruchamiaj połączenia jednym kliknięciem bezpośrednio z CRM.
  • Oszczędzaj czas, automatycznie wyświetlając rekordy klientów.
  • Automatyczne rejestrowanie połączeń eliminuje ręczne wpisywanie.
  • Stwórz spersonalizowane przepływy połączeń.

Wsparcie dla popularnych systemów CRM i helpdesków

Wsparcie dla popularnych systemów CRM i helpdesków
Zautomatyzuj obieg informacji o kliencie dzięki CFD

Zautomatyzuj obieg informacji o kliencie dzięki CFD

  • Poproś o numer klienta lub sprawy, aby zaoszczędzić czas.
  • Przekierowuj połączenia na podstawie numeru klienta.
  • Kierowanie połączeń zależnie od pory dnia.
  • Przeczytaj o naszym Call Flow Designer (CFD).