Funkcja na Twojej stronie FB – „Zwykle odpowiada w ciągu …”? Jeśli po trzykropku widnieje na przykład „3 dni”, to raczej nie pomoże Twojej firmie. Dzięki 3CX możesz niezwłocznie dostarczać wiadomości z FB na klienta sieciowego lub aplikacje na smartfonie. Agenci mogą odpowiadać na zapytania klientów i je przekazywać na tej samej platformie, z której korzystają do pozostałej komunikacji. Wykonaj integrację ze swoim kontem na FB, przypisz przychodzące czaty do kolejki, a Twoi pracownicy będą mogli na nie odpowiadać tak, jak w live chat.

Odpowiadanie na wiadomości firmowe z 3CX na Facebooku

  • Dodaj nowy kanał pomocy. Daj klientom pewność kontaktu.
  • Odpowiadaj na nowe wiadomości z Facebooka przez 3CX.
  • Przekazuj wiadomości z FB odpowiednim członkom zespołu.
  • Rozwiązuj szybciej problemy wspólnie z zespołem.
Odpowiadanie na wiadomości firmowe z 3CX na Facebooku
Jeden system dla czatu na żywo, połączeń, wiadomości

Jedno rozwiązanie: live chat, social media, telefony

  • Obsługuj klientów w wielu kanałach z jednego interfejsu.
  • Nie trzeba przełączać się między aplikacjami.
  • Wiadomości na FB są śledzone i archiwizowane centralnie.
  • Dodaj każdą liczbę użytkowników do kolejki.

Dowiedz się, kto pisze

  • Integracja CRM do śledzenia historii i identyfikacji klientów

  • Zaskocz klientów spersonalizowaną odpowiedzią na czacie.
  • Dzięki dostępnej historii klienta bądź przygotowany.
  • Nowe kontakty z FB automatyczne tworzone i zapisywane w CRM.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie
Automatyczne przypisywanie wiadomości FB do grupy

Przypisuj automatycznie
wiadomości z FB

  • Grupowa obsługa wiadomości w oparciu o kolejkę.
  • Zgłoszenia – przypisane do pierwszego użytkownika, który odpowie.
  • Zapewnienie właściwego priorytetu reakcji (polityka SLA).
  • Raporty dają obraz czasu i sprawności odpowiadania.