3CX PBX w Chmurze
1 rok ZA DARMO - bez zobowiązań!
google cloud platform
Rozwiń swoją centralę
Na serwerze lokalnym lub w chmurze – tnij koszty!
Przejmij kontrolę nad swoim PBX
Hostowane w chmurze lub wirtualizowane
Tnij Koszty
Korzystaj z SIP Trunk, WebRTC i Softphone
Niższe rachunki telefoniczne
Unified Communications
Statusy obecności, czat, poczta głosowa, Fax 2 e-mail
 
Biuro bez ograniczeń
Dzwoń używając klientów dla Android, iPhone, Mac i Windows
Softphone dla Win i Mac
Konferencje Web
Korzystając z przeglądarki dzięki 3CX WebMeeting

Nigdy już nie przeocz połączenia – zaawansowane raportowanie contact center

Tradycyjne centrale PBX z funkcjami call center okazują się zbyt drogie albo zbyt trudne do skonfigurowania. 3CX zmienia ten stan rzeczy oferując 3CX Pro, który zapewnia funkcje zarządzania call center z informacjami potrzebnymi do monitorowania kolejek połączeń w czasie rzeczywistym oraz gwarantuje, że żadne połączenie nie zostanie pominięte.

Doskonałemu oprogramowaniu call center / contact center z zintegrowana Wallboard
  • Zintegrowana tablica informacyjna do monitoringu w czasie rzeczywistym
  • Szczegółowe raporty o najdłuższym czasie oczekiwania i utraconych połączeniach
  • Statystyki oddzwonień i SLA
  • Opcja oddzwaniania dla klientów, którzy nie chcą czekać

Wbudowane zaawansowane funkcje call center

3CX Pro dostarcza wszelkich narzędzi potrzebnych do weryfikacji wydajności konsultantów w każdej chwili. Odebrane połączenia, utracone połączenia, najdłuższy czas oczekiwania i wiele innych informacji w zasięgu ręki pozwalają zagwarantować sprawne działanie call center przez cały czas.

Wbudowane zaawansowane funkcje call center
  • Funkcja podsłuchu pozwala na kontrolę pracy konsultantów
  • Funkcja szeptu umożliwia podpowiedź w trakcie połączeń – rozmówca nic nie usłyszy
  • Konsultanci nie radzą sobie z rozmową? Użyj funkcji przejęcia połączenia
Zdobądź już dziś 3CX na rok za darmo
Pobierz wersję na serwer lokalny Spróbuj w chmurze