TryLearn More

Use SIP trunks, WebRTC & Apps

Slash your Phone Bill by 80%

Obniż koszty usług telekomunikacyjnych i podróży

Lepsza obsługa klientów dzięki doskonałemu oprogramowaniu call center / contact center

3CX oferuje zaawansowane funkcje call center dla maksymalnej wydajności pracowników i lepszej obsługi klienta.

Dzięki integracji z systemami CRM, funkcją wallboard, raportom, statystykom i wielu innym funkcjom, 3CX Contact Center jest zawarte zarówno w wersji Pro jak i Enterprise, dzięki czemu twoi pracownicy mogą wydajniej pracować, Ty możesz śledzić ich postępy i dostarczać im cennych instrukcji. Twoi klienci z pewnością to zapamiętają i docenią.

Nigdy już nie przeocz połączenia – zaawansowane raportowanie contact center

Tradycyjne centrale PBX z funkcjami call center okazują się zbyt drogie albo zbyt trudne do skonfigurowania. 3CX zmienia ten stan rzeczy oferując 3CX Pro, który zapewnia funkcje zarządzania call center z informacjami potrzebnymi do monitorowania kolejek połączeń w czasie rzeczywistym oraz gwarantuje, że żadne połączenie nie zostanie pominięte.

  • Zintegrowana tablica informacyjna do monitoringu w czasie rzeczywistym

  • Szczegółowe raporty o najdłuższym czasie oczekiwania i utraconych połączeniach

  • Statystyki oddzwonień i SLA

  • Opcja oddzwaniania dla klientów, którzy nie chcą czekać

Doskonałemu oprogramowaniu call center / contact center z zintegrowana Wallboard

Najwyższej klasy strategie obsługi kolejek i statystyki konsultantów w czasie rzeczywistym

Oprogramowanie 3CX do obsługi contact center gwarantuje, że obsługa klientów będzie najwyższej jakości, a konsultanci zawsze skontaktują się ze swoimi rozmówcami. Sprawdź przeciętny i najdłuższy czas oczekiwania, a także czas najkrótszej rozmowy, by mieć pewność, że żaden klient nie opuści call center niezadowolony.

  • Logowanie konsultantów do kolejek i ich wylogowywanie

  • Strategia rotacyjna

  • Wybór trzech rozmówców – losowo lub według priorytetu

  • Oddzwanianie – klienci mogą się rozłączyć i zachować miejsce w kolejce

Wbudowane zaawansowane funkcje call center

3CX Pro dostarcza wszelkich narzędzi potrzebnych do weryfikacji wydajności konsultantów w każdej chwili. Odebrane połączenia, utracone połączenia, najdłuższy czas oczekiwania i wiele innych informacji w zasięgu ręki pozwalają zagwarantować sprawne działanie call center przez cały czas.

  • Funkcja podsłuchu pozwala na kontrolę pracy konsultantów

  • Funkcja szeptu umożliwia podpowiedź w trakcie połączeń – rozmówca nic nie usłyszy

  • Konsultanci nie radzą sobie z rozmową? Użyj funkcji przejęcia połączenia

Wbudowane zaawansowane funkcje call center

Check out other 3CX Features

Zdobądź już dziś 3CX na rok za darmo!

Pobierz wersję na serwer lokalny lub Spróbuj w chmurze