- Dołączył
- Luty 23, 2023
- Posty
- 1
Może ktoś podpowie o co może chodzić.
Mamy 3CXa w wersji darmowej (4 linie zewnętrzne). Schemat pracy wymaga by odebrane zewnętrzne połączenie po rozmowie wstępnej z operatorem było kierowane do kolejki (parkowane), gdzie oczekuje.
Przy trzech połączeniach znajdujących się w kolejce (zaparkowanych) czwarte połączenie nie może być wykonane. Dzwoniąca osoba słyszy sygnał wołania, operator widzi to połączenie (razem z CLIPem) ale nie może go odebrać. Dashboard centrali pokzazuje 3 zajęte linie na 4 możliwe. Na wszelki wypadek wyłączyłem ruch wychodzący (podejrzewałem rezerwację jednego kanału na potrzeby ruchu wychodzącego) ale nic to nie zmieniło.
Co może być przyczyną takiego zachowania
pozdrawiam
Mike Carter
Mamy 3CXa w wersji darmowej (4 linie zewnętrzne). Schemat pracy wymaga by odebrane zewnętrzne połączenie po rozmowie wstępnej z operatorem było kierowane do kolejki (parkowane), gdzie oczekuje.
Przy trzech połączeniach znajdujących się w kolejce (zaparkowanych) czwarte połączenie nie może być wykonane. Dzwoniąca osoba słyszy sygnał wołania, operator widzi to połączenie (razem z CLIPem) ale nie może go odebrać. Dashboard centrali pokzazuje 3 zajęte linie na 4 możliwe. Na wszelki wypadek wyłączyłem ruch wychodzący (podejrzewałem rezerwację jednego kanału na potrzeby ruchu wychodzącego) ale nic to nie zmieniło.
Co może być przyczyną takiego zachowania
pozdrawiam
Mike Carter